BBBBBERT!

Hola guapas.
Ligger hemma i sängen och kollar på Berts röjiga rockliv.
Han är cool den dära Bert!
Frukosten åt jag i sängen och nu är det smulor under hela täcket,  inte så lyckat kanske.
Dagen kommer förhoppningsvis spenderas med lite goda vänner, en mysig film och lite julbak kanske?
Det är perfekt mysväder idag, och det gillas skarpt. Nu ska jag kolla vidare på Bert när han raggar på Nadia.

Slänger upp en gammal bild på mig när jag är mästerbagarn, och provsmakarn.
Såklart ska någon komma och kladda på mig när jag ser ut som proffsigast.
Ett perfekt tillfälle för mig att ha snillbrillsen på kanske..

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, jag ser verkligen helt störd ut, typ kåt på smeten!

Pöss och smek, vuxenlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0