booooring shit!

PANIIIIIIK!
Är så galet stressad. Var inne i sthlm i i går och i farsta idag men har ännu inte hittat något ha på mig på nyår. Inte änns klackisar har jag hittat, så det lär bli till att gå i öppna klackisat och frysa om tårna. Nog för att jag redan har mycket kläder, men på nyår vill man ju ha något speciellt, något snyggt lixom..
Aja, nu ska jag inte sitta och vara bitter för jag fick med lite annat smått och gott hem i shopping påsarna.
1 BH 3 Trosor 2 koftor/ munkjackor 1 tunika 1 nagellack 1 foundation 1 tischa.


Såhär (o)sexig är jag nu. Kolla blomman i bakgrunden. Mamma gav mig i uppdrag att sköta om den själv.
Den är död nu. Får köpa en ny att ersätta den med innan hon ser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0