I <3 CHAILATTE

Olli bollie folks.
Ligger i sängen och lyssnar på musik. Vaknade för kanske en kvart sedan av några sms som trillade in i inkorgen. Igårkväll hade jag och tjejerna julklappsbyte, det va MYYYS!
Vi var hemma hos Fia som hade bunkrat upp med The Holiday, lussebullar, pepparkakor och julmust.
Julstämning på hög nivå alltså, och det riktigt skrek tjejkväll.
Jag fick julklapp av Maria som hade köpt kaffetuggummi och en stor burk med chailatte pulver(?) från Espresso house. Precis vad jag ville ha. Hon känner mig så väl den flickan! <3

Kaffetuggummit har jag faktiskt tänkt att jag skulle köpa. Perfekt för de dagar då man inte hinner göra kaffe att ta med på tåget, då är det bara att slänga i sig ett tuggummi. Koffein var det i dem också, och det är ju strålande. Inge kaffe utan koffein!

Nu ska jag gå och göra mig en kopp chailatte, lägga mig i sängen och sätta tänderna i någon bok.
 Har precis läst ut, "En av grabbarna" av Johan Höglund. Den handlar om läktarvåld, hur han tänker när han slåss, vad som händer, och varför han valde att sluta. En helt okej bok faktiskt. 
 
Adios amigos and I see you another day.
                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0