SLIIITEN!

Hola mis amigas.
Sitter i sängen, lyssnar på musik och drogar te. Känner att jag börjar bli lite krasslig med ont i halsen och kroppen. Sålkart att man ska gå och sjuka ner sig till idag, vem vafan lite feber har jag aldrig dött av tidiare och idag ska jag ha kul. Igår fyllde jag år och det firades med släkten. Jag åt bullar så jag höll på att spricka, och körde dockteater för mina små kusiner i typ 2 timmar. Efter det krävde jag en paus trots att publiken skrek efter mer.
Jag har iallafall löst problemet med vad jag ska ha på mig idag. Blå fransklänning, klackisar, strumpbyxor, och skinnjacka på det. Tänkte köra med dubbeljacka vid 12 slaget då man ska dra ut.
Det var Naida som räddade mig ut mina problem när hon ringde och sa att hon hade en klänning jag kunde låna. TAAAACK NAIDA!


Jag ser bara ganska sliten ut just nu. Men der blir att tagga till fram emot kvällen!

Puss och kram, tröttbanan..

Kommentarer
Postat av: naida

DET ÄR LYYYNGT BABEEE! o<|:D

2009-12-31 @ 12:37:07
URL: http://2cool4you.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0