Hate to say I told you so

Jättespännande bieffekter...verkligen. Vill bara gräva ner mig någonstans långt ner under jorden där ingen kan hitta mig, för jag är sjuk.
     Feber, ont i halsen och mensvärk i högsta grad. Ingen bra combo. När jag vaknade i morse var jag blöt av svett, jag blev äcklad av migsjälv så jag tog en lång kall dusch. Kände mig inte mycket frächare efter den, började bara frysa istället för att svettas. Dagen har bestått av tv tittande och glassätande. Glassen var skön för halsen, men min kropp hatar mig nu för att ha ätit något kallt. Nu orkar jag inte skriva mer, måste sova eller något.

Funderar på att odla en muche. Tycker att det representerar självsäkerhet hos en tjej. eller vad säger ni?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0