Mums på Forever21 ringar

Hola. Sitter i sängen med datan i knät. Vaknade för alldeles för länge sedan. Jag måste plugga och städa rummet, men jag försöker hitta på andra saker att göra istället, roligare saker.
Med tanke på att allt är roligare än att plugga och städa så har jag kommit på en massa saker, men när jag gör dem ger jag bara migsjälv dåligt samvete. Jag vet att jag måste plugga.

     Just nu sitter jag ialla fall och kollar på ringar på forever 21. Synd att frakten kostar så mycket för allt är ju så underbart där, men man kan ju gå ihop en bunt och beställa tillsammans, så kan man dela på fraktkostnaden.


       
Inte nog med att dom är ursnygga, dom är billiga också. Kostar runt 30 kr/st.



Kommentarer
Postat av: kristy

jag är på :)

2009-11-16 @ 08:12:43
Postat av: veraannakarolina

Lysande kristy. :)

2009-11-18 @ 20:48:29
URL: http://veraannakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0