svininfluensavaccin check!

Har precis varit och tagit grisinfluensavaccinet och väntar på olika spännande bieffekter. Galet jävla exciting. Hoppas på att det blir något roligt, som att jag typ kan börja andas under vattnet eller bli as stark eller något. Att få Gadget-armar skulle kanske inte heller vara så fel heller, eller att kunna trolla kanske.
    Förästen har jag alltid velat kunna göra mig osynlig. Men att kunna på i taket skulle vara ballt. Skulle vara tufft att vara sådära supermegadundermusikalisk också, det har jag alltid velat vara. Eller as bra på att surfa. Skidor skulle ioförsig också vara kul att vara bra på. Eller att kunna busvissla. Skulle inte sitta fel att bli tennisproffs  heller.
Aja, jag väntar spänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0