You don't mess with the Zohan.

Tcheeena, mitt bena.
Ligger i sängen och ska när som helst gå upp, har planerat att ta en powerwalk snart faktiskt, men innan det är det frukost som gäller. Jag hatar verkligen frukost, för man äter alltid samma saker: macka, fil eller gröt. Och jag är less på det. Det skulle vara gott med typ amerikanska pankakor eller något liknande, men det orkar man ju aldrig ställa sig och laga på morgonen.


Aja, om vi ser förbi mina frkost-problem, så tänkte jag, Sofie och Maria åka till simmhallen idag och simma några längder, basta lite och sedan sola.
 Låter stålande tycker jag, fast själva det att vara i bikini är jag skeptisk till. Känner mig lite lagom blek och ofräsh, ni vet som man gör på vintern.
Aja, nu ska jag käka frukost (tråk) och sedan powerwalka.

This is me being biff!


Kommentarer
Postat av: naida

fan va snygg bild! fick dock nackspärr när ja vände mig :D kräver lite nackmassage för den fulingen hähä <3

2009-11-17 @ 19:29:08
Postat av: naida

fan va snygg bild! fick dock nackspärr när ja vände mig :D kräver lite nackmassage för den fulingen hähä <3

2009-11-17 @ 19:29:27
Postat av: veraannakarolina

HAHA, naida jag beklagar. :P <3

2009-11-23 @ 18:35:47
URL: http://veraannakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0