Bullet for my valentine YÄÄHÄÄ

Morning alla pigga. Har inte så mycket att säga, jag håller på att koka te och göra iordning frukost. Har redan skurat golvet i mitt rum, så nu är det alldeles bländande. Älskar att vara morgon pigg och hinna göra en massa saker innan alla andra vaknar.
    Ska snart ta en powerwalk tror jag. Egentligen så ska man ju motionera innan man käkar för då förbränner man runt 30% mer. Men vafan jag är så hungrig att jag bara inte klarar det. Förästen powerwalkar jag mer för att rensa tankarna än för att träna. Det är så fint ute i skogen på hösten, marken är full med löv och det luktar så gott, jag älskar när kylan biter tag i ansiktet så fort man kommer ut också. 
    För ovanlighetens skull lyssnar jag på musik nu, jag skulle verkligen inte klara en dag utan musik. Inte en enda dag!
Slänger in låten jag lyssnar på exakt nu.
Förövrigt så är Bullet for my valentine mitt absoluta favoritband alla kategotier!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0