LALALALALALALALALALALALALALALALA

Snyft. Fotbollen igår alltså, jag är besviken. De svanska grabbarna spelade som kungar men trots deras hjälteinsatser döms två av två mål bort och slut resultatet visar 1-0. Enligt mig borde det ha stått 1-1.
Sverige spelade ju bättre än Danmark och ändå är det vi som knappt har en chans att gå vidare. Sämst.

anyho, så har helgen varit jättebra, och jag har haft reunion med flixen som det känns som jag inte har träffat på galet länge. Magda som jag inte har sett på typ 2 månader har jag också träffat. Och om jag blev glad att se henne.
   Det var henne tjejerna skulle hälsa på när jag blev dålig och fick stanna hemma.
Jag förbannar min mage (som ännu inte har blivit bättre)  för det.
Idag var jag i Länna med mamma och pappa, där köpte jag diverse nödvändigheter. Så som Adidas tennisskor och träningsbyxor + en Nike tee. Tennisskorna var nog de fulaste som jag någonsin sett men de var så galet sköna att jag var tvungen å köpa dem.
Nu kommer jag att vara ny pimpad på courten.   
                           
 Här kommer en bild på mig och Magda som nygifta. ( Och nej, jag är inte barbent, jag har rosa byxor, HAHA)          
 Det var allt från mig, Ajöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0