Have you seen that girl,.

Sitter utmattad i soffan här hemma. Jag har varit dötrött idag, och det känns som att dagen har gått i 180. I skolan va det sövande, och på idrotten gymade vi. Det var galet kul.
Har pluggat lite Naturkunskap som vi har prov i på fredag. Kan inte ett piss, men det blir väl till att sitta imorgon och stressa sönder. 
Älskar att skjuta på stuff!
På köpet har jag dragit på mig en förkylning. En ganska rejäl sådan. Tråkigt att bli sjuk när helgen är på g, så nu ska jag kurera mig och gå och lägga mig galet mycket i tid. Efter fotbollen såklart..
Näe nu är det chai te och Sverige- Albanien som gäller.
                       Adios.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0