I'm like the fucking queen.

morsning.
Sitter och pumpar musik på högsta, synd för grannarna men rena drömmen för mig. Jag skulle nog inte klara en dag utan musik. Vissa dricker, andra äter, jag lyssnar på musik. Mamma och pappa är ute och plockar svamp så huset är för tillfället bara mitt, och vovvens.
Dom ansåg att jag behövde vara själv lite när jag satt och surade vid frukostbordet, egentid är galet viktigt för mig.
Även om jag gör samma saker som när dom är hemma, så är det så skönt att bara vara för sig själv.
Har nyss skrivit klart ett litet engelska arbete som jag egentligen hade gjort klart i fredags. Men skolans word ville busa och radera det.
      Jag tyckte inte att buset var kul, men som dom säger i Svampbob- skämt är endast till för att glädja skämtaren. Så sant!


I fredags efter skolan strosade jag och Fisfia runt i Haninge centrum ett slag, Jag hittade en väst och en tee. Det var en riktig jägarväst, och med en björnfitta på huvudet är outfiten komplett, måste köpa en bössa också förståss, men det blir nog bra. På kvällen va det bara häng med tjejerna som stog på schemat, och det satt bra. För jag var trött som en kossa hela kvällen.
 
       Igår peppade jag med Maria in till stan för att kolla på bio, väl där inne mötte vi upp Sofie som hade jobbat. Vi gick först och käkade Thai i kungshallen och sedan köpte vi biljetter till Bröllops Fotografen. Den var bra faktiskt, ganska kul. Men den hamnar inte i min topp fem lista direkt.
 Aja, nu ska jag gå och käka hembakt bröd med marmelad+ en fet kopp chai te.

                                             Hej jag heter Tok Raine?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0