Glad bulldag (?)

Guthen morgen folks. Uppe med tuppen är jag som vanligt. Helt galet men jag vaknar runt halv 6 av mig själv nu för tiden, har ställt om dygnet galet mycket. Gårdagen var helt okej bra, jag gjorde ganska mycket saker, fast inte direkt något som behövdes göras. En sak som jag gjorde var att köpa hårfärg. Nu ska min utväxt bort och min hår ska tillbaka till dess orginalfärg, ska bli spännande faktiskt att se hur det blir.

      Förövrigt så fyller morfar år idag, så det blir till att gå hem till honom en snabbis och fira.
Hade planerat att jag skulle baka bullar någon gång helgen, men det har inte blivit av. Lite tråkigt, men jag har en stor godispåse att ersätta sockerbristen med.
Hade en låt på hjärnan hela dan igår, och vaknade med den på hjärnan i morse. Så nu sitter jag och diggar i mina hörlurar till den på högsta volym.

Att göra lista idag:
1. Till morfar
2. Färga håret
3. Fixa naglarna
4. Plugga
5. Dammsuga hela huset
6. Städa mitt rum
7. Ta en lång promenad och få lite tid för mig själv


Mina sexiga hörlurar och låten som spelas i dem. Remember, låg volym är för geekar!
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0