(snark)

hola folks, nu sitter jag och sover i soffan. Jag känner verkligen att jag har sömn att ta igen, trots att jag sovit 11 timmar inatt. (Igår somnade jag klockan 7 i soffan!). Denna vecka har vi haft projektvecka i skolan. Vi lekte tidningsredaktion och skulle sätta ihop en tidning på en vecka. Måste erkänna att det var mycket jobbigare än vad jag hade trott, men galet kul.
Nu är det ialla fall höstlov vilket jag gillar kraftigt. Fast det kommer börja med en njukstart för imorgon ska jag vara hemma och passa vovven, Jag tycker att det är så skönt att vara hemma själv och få lyssna på hög musik utan att någon gnäller. Igår kopplade jag in högtalare+ bas till min dator också, så nu kan jag dunka på riktigt. Jag gillart!
Ska somna lite i soffan nu. 
                                      Naughty, naughty allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0