Stay in school all my cool friends, cause I love it!

Hola. Är på toppenhumör just nu. Har precis fixat iordning mig och ska snart gå till Maria för att göra sällskap till Fia-Fis. Det är halloween fest som är planerat, och självklart ska man vara utklädd.
Först skulle jag gå som skogshuggare och ha på mig skogshuggarvästen som jag köpte för ett tag sedan. Men nu har en viss Naida avslöjat vad jag ska vara och jag har planerat om.
 Nu ska jag vara nörd istället, föresten är det bekvämare efter som att jag redan är en liten geek. Så det är bara att slänga på en skorta, klocka runt handleden och snillbrills i fejset. När det gäller frippan funderar jag på att köra på hög toffs eller fläta- lite geekigt sådär. Aja, nu ska jag kila.

Stay in school all my cool friends, cause I love it!

Kommentarer
Postat av: Naida

... och du trodde du visste va ja skulle vara... ack aaaaaack så det kan gå! don't mess with the zohan :*

2009-11-01 @ 15:27:14
Postat av: Kiss och bajs på dig Zohan *host* naidatönt! :*

Jag vet inte om jag vill kommentera detta. Jag blev ägd, och lite ledsen. Jag som va så jäklarns säker! Filåt Zohan. Dont make me smell it and take it. :*

2009-11-02 @ 20:59:45
URL: http://veraanakarolina.blogg.se/
Postat av: Naida o-tönt

Jo du vill kommentera för ja va tvär grym :D haha!

men det är lugnt, ja gör det inte nästa gång ja låter det bara vara självklart! :) puss :*

2009-11-08 @ 14:18:05
URL: http://illmakeyousmellitandtakeit.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0